Pazartesi, Ocak 12, 2009


Travel+leisure adında bir dergi var... bu aralar sıkça alıyorum... iyi mi oluyor bilmem.. şeytan diyor hazırla bavulu düş yola.. otel resimleri, gezi anıları,restoran tavsiyeleri benim resmen kanımı kaynatıyor..

Bu tür dergilerde süper faydalı bilgiler de oluyor. Mesela internetle ilgili.. İnternet gittikçe içinden çıkılmaz bir hal alıyor farkındamısınız bilmem.. .. alışveriş, seyahat, eğitim gibi konularda internet o kadar gün geçtikçe gelişiyor ki, tecrübeli olmak, bir yerlerde bulduğun adresleri kaydetmek vs. ciddi bir ihtiyaç haline geliyor...
dergileri saklayayım desen, ev bir müddet sonra çöplüğe dönüyor...ne yapmalı bilmem...

belki biraz da buraya kaydetmeli.. hem sizler de faydalanırsınız, armut piş dergi özetleri..:)

kapadokyada yeni restore edilmiş, uçuk bir otel Cappadocia Cave Resorts and Spa

Saffet Emre Tonguç'un yeni kitabı Avrupa'da görülecek 101 yer..

Kaleiçinde bir ev otel.. Puding Suite Otel..

İlk fırsatta yolumunuzun düşmesini hayal ettiğim Akyaka'da Nail ÇAKIRHAN'ın elleriyle yaptığı Yücelen otel..

Bunu yapabilirmiyim bilmiyorum ama yine de not alayım, Engin AKIN ın ULA daki muhteşem konağında Türk mutfağının sırlarını verdiği birkaç günlük yemek kursları..

buraya yazamadığım en akıllık 33 seyahat sitesinin web adresi ile 37 hesaplı avrupa restoranının web adreslerinin olduğu sayfaları da kesip sakladım mı bu iş tamam...

artık dergi bir temizlik gününde ortadan kaybolsa bile gam yemem..

bak bu yöntemi sevdim, sık sık yaparım artık...

Hiç yorum yok: