Perşembe, Şubat 21, 2008

çok sevdiğim bir anektod vardır, iyi fotoğraf çekebilmeyi çok isteyen biri varmış, uğraşmış, didinmiş, gitmiş en pahalısından en kalitelisinden makina almış, çalışmış...ama bir türlü istediği başarıyı yakalayamamış.. bir gün ansızın karşısında ARA GÜLER'i görmüş ve ona ben bu kadar yıldır böyle böyle uğraşıyorum, senin makinanın aynısından da aldım, ama bir türlü olmuyor, niye ki demiş, Ara'da her zamanki muzip ifadesi ile "sen fotoğrafın makina ile mi çekildiğini sanıyordun kuzum" cümlesini patlatmış....

aşağıdaki video bana bunu hatırlattı.. resim yapmak için göze bile ihtiyaç olmayabiliyorken, herşeyimiz sapsağlam iken bu kadar hayıflanma niye ki...



bir de biz burada 6 aydır takıldık kaldık aynı gündeme gidiyoruz, elin batılısı da gelip bizim Ankaradaki mucizemizi üniversitesinde tez konusu yapmıyor mu?? ne diyim ben size, ne diyim ben bize??

1 yorum:

Nazkız dedi ki...

Eşref'in mailini gönderdiğinden beri aklıma takıldı bu özel insan, açıp açıp bakıyorum tüylerim diken diken oluyor..

Tıpkı senin gibi aynı şeyi düşünüyorum, takılmış gidiyoruz bir konuyu dibimizdeki cevherlerden habersiz, elalem o dibimizdeki cevherleri alıp değerlendirme metodunu buluveriyor! Sonuç odaklı olmak böyle bir şey işte!!!