Perşembe, Şubat 28, 2008

101 şey


internetten sipariş verdiğim kitaplarım geldi, bir ara bu aralar neler okuduğum ve okumayı planladığım ile ilgili bir yazı yazacağım ama hemen bir tanesinden bahsedeyim dedim...





rutininizden sıyrılmak ister de , ne yapsam diye ortalar da dolanır da, bişeyler gelmez ya aklınıza, sizi bişey (belki bir kitap, bir belgesel, bir söyleşi, bir film) dışarıdan motive etmelidir ya bazen, o anlar için bir kitap çıkmış, duydum ve hemen aldım..


bu kitapda illa bir yerlere git, para harca, yolculuk yap, sosyal ol da denmiyor aslında, onlar da var ama, " bölge milletvekiline mektup yaz", "yetmişinde bir zeytin ağacı dik","gönüllü ol","çocuklarına bir bavul bırak","açıkhavada sezeni dinle" gibi başlıklar da var, her başlığın altında da bazı püf noktalar, hatırlatmalar vs. var..


kitap kendi söylemleri ile " bütün işi gücü yaşamak "olanlar için hazırlanmış...


yaşamak...


kimin amacı başka bişey olabilir ki...


ne yazsam aklım oralara gidiyor...

3 yorum:

Hayatta Giderken dedi ki...

Ben de yeni kitaplar aldım.... Ama bu kitabı da duymuştum. Sepetimi oluştururken hiç aklıma gelmedi, şimdi burada okuyunca tekrar hatırladım en iyisi hemen not almalı...

Nazkız dedi ki...

Handan'dan alıp okumuştum ben bu kitabı, süper tam bir başucu kitabı, al aç iki satır oku kapat, konsantrasyon gerektirmeyen inanılmaz keyifli ve sürüyle hatırlatmalar içeren bir kitap....

Ben de kütüphanem için almalıydım aslında....

Asortik Krep dedi ki...

Okunmalı ama çok güzel gelmedi bana..İçinde politika yapmanın ne alemi var..? Bunu görürsem yazara soracağım da..