Pazar, Şubat 10, 2008

aşkın yaşı kaçtı?



bana sorsanız ilk aşkımı sanırım 4 yaşında felandım yaşadığımda.. nasıl hatırlıyorsun demeyin, benim garip bir beyin yapım var, lise arkadaşlarımı sorsan 5-10 kişinin ismini zor çıkarırım, ama çok geçmişi hatırlayabilirim... bir garip durum...
ilk aşkımla ilgili tek hatırladığım(hayal meyal) sokağa çıkar çıkmaz onunla karşılaştığım ve onun kovalamaca oynamada beni seçmesini istediğim.. o da beni seçerdi hep, hatta şu anda anlımın ortasında bir iz var benim ,ondan hatıra kalan(ona da mı sarsam..:) kovalayıp kovalayıp sonra da itmişti beni, ben de kaldırımın kenarına çarpmştım anlımı, koca bir delik açılmıştı.. bi müddet ona küstüğümü hatırlıyorum..çok sürmemiştir herhalde...
nerden hatırladım bunları? derim ya hep, çocuk bir çeşit dejavu hali işte... persembe akşamı arkadaşım dilek ve kızı eylül ü bekliyorduk.. babamız şehir dışında olunca, hemen bu fırsatı değerlendirip kızkıza şarap, makarna muhabbeti planladık..çocuklar da birlikte takılırlar dedik.. ben mutfakda hazırlanırken eren konuşmaya başladı ..
- ben aslında kız çocuklarını sevmiyorum..
-neden annecim?
-çünkü onlar arabacılık oynamıyorlar, legodan otopark yapmacılık oynamıyorlar.. hep barbi marbi, pehhh!
- ama sen teklif ediyomusun ki, belki de oynarlar
- ama bi kızı seviyorum
-kimi annecim
-tilya'yı
- öyle mi? o oynuyormu seninle otoparkcılık?
-oynamıyor, ama o bugün çok güzel bir kolye takmıştı anne, hem de kalpli...
- aa öyle mi, söyledin mi kolyen güzelmiş diye..
- söylemedim.. onun kolyesini öpüp öpüp yanağıma koydum
-?!?!..:) nasıl yani?kolyeyi sana mı verdi?
- hayır ben onun yanında durdum annneee....hem o çok güzel giyiniyo biliyomusun hep..
-......


ben hep kendi hatırladıklarımın yaşım için mümkün olmayacağını, sonradan yazdığımı düşünürdüm...:) değilmiş herhalde...görünen o ki aşkın yaşı çok ama çok küçük..:)

6 yorum:

Alphecca dedi ki...

Küçük beyefendiden öğreneceğin daha çok şey var Karamelize' m :)))

Adsız dedi ki...

:) çocuklar herşeyi ne kadar düz algılıyorlar. ve ne kadar saf.
onlar için kızlar barbie ve pembe sever. erkekler transformers:)
Peki hangisi Tilya?

Öpüyorumm
Aslıhan

Adsız dedi ki...

Aşkın yaşı yok güzelim bugün 93 yaşında olan Sümerolog Muazzez İlmiye Çiğ'ıin 65'lik sevgilisi, Seda Sayan'ın 20'lik kocası olunca, hakketten aşkın yaşı yok diyor insan...Bu arada seninki de maşallah erkenciymiş, ben ilkokulu hatırlıyorum bu duyguları hissettiğim, ondan öncesi komedi...

Nazkız dedi ki...

Ya kızımn asıl bir duygusallık böyle? Kolyeyi öpüp yanağa filan koymalar, inanılır gibi değil vallahi!! Bu arada Tilya resim de mi?

karamelize dedi ki...

tilya tabiki de en güler yüzlü, hınzır gülüşlü olan...:)en öndeki el sallayan prenses..

Adsız dedi ki...

sizde çok çapkınmışsınız canım bakarmısınız 4 yaşında başlamışsınız bu işlere...