Perşembe, Şubat 21, 2008

beş altı cümlede durumlar

önemli ve özel yatılı misafirler... akşam yemekleri, özenli sabah kahvaltıları...

bu misafirliğin ortasına düşen kar fırtınası..... misafirlerin askerdeki oğullarına gidebilmeleri için o fırtınada yapılan yolculuklar..

hastalanan oğlum, arka arkaya öksürük, kusma nöbetleri ile geçirilen geceler, kardan dolayı bi türlü gidemeyen arabalar ile arşınlanan hastane yolları..

misafirin yorgunluğunun üzerine, bir de çocuğumun hastalığı ile iflas eden ben...

bu aralar 50 yaşında nineler gibi sandalyeden doğrulmama sebep olan bel ağrılarıma eklenen gribim...

işe gitme zorunluluğum...

elinden bişey gelmeyen üzüntülü arkadaş haberlerine, arada kalan çocuğa duyulan derin üzüntü...

arada kaynamış eş doğumgünü... herşeye rağmen dün gece hazırlanmış özel bir yemek ve doğumgünü kekinin(pastasının değil..:) üstünde beyaz kalın bir mum..:)

su son 4-5 günde en güzel anım, herşeye rağmen korayımla pazar gecesi yaptığımız sıcak şarap ve sucuk partimiz, iki kişilik, kış balkonumuzda.. hoş onun gecesi sabaha kadar yatak nevresimlerini değiştirmekle geçti(eren her yatırdığım yatağa kustu sağolsun) ama olsun... çok romantikdi.. balkonumuzun manzarası çok güzel, geniş bir bahçe ve ortasında küçük bir şelalenin aktığı havuz, kamelya, yeşil aydınlatma ışıkları, beyaz lambalar, heryer kar ve lambanın altında da yeni yağan karın tüm çıplaklığı.. karı sadece o gece sevdim bu sefer, sadece o gece....

5 yorum:

Hayatta Giderken dedi ki...

waavvvvvvvv, yazının sonuna hayran kaldım ve balkonunuzu çok canım çektiiiiii
Alacağın olsun...

karamelize dedi ki...

senin alacağın olsun demli çay..:)
birgün yolun istanbula düşerse balkonuma bekliyorum seni muhakkak..
sevgiler

Nazkız dedi ki...

valla telefonda da dedim ya ben de sıcak şaraplı gecenizi ve de ertesi gün işinin tatil olmasını çok kıskanmıştım!

Aslı Cin dedi ki...

Geçmiş olsun, ne çok şey var o belimizi büken :(

Adsız dedi ki...

canim nasıl oldu Eren? daha iyidir umarım..

Aslıhan