Perşembe, Şubat 28, 2008

dün kartalda yaşayan bazı çalışanlarımız izin istediler benden... cenazeleri varmış.. yan komşularının oğlu.. şehit olmuş kara harekatında...
annesini düşündüm bütün gün.. anneleri düşündüm... acılarını en derinimde hissettim.. keşke başka bir çözüm yolu olsa gerçekten.... savaş olmasa, ölüm, acı, hasret olmasa...
pakize sudanın bu yazısı tam da duygularıma tercüman...serde anneliğim var...ben de bağıramam aslanlar, kaplanlar vurun, asın, kesin diye... ben de bağırsam bağırsam yeter diye bağırabilirim sadece ..yeter, ölmesin gencecik delikanlılar.. çözüm olsun, ölüm olmasın derim...

3 yorum:

Alphecca dedi ki...

:((((

Adsız dedi ki...

Bugün maraşta da şehit var. Eşim görmüş dün gece getirildiğinde "hiç ölmemiş gibiydi birazdan kalkıp doğrulacak gibiydi" dedi. 250 teröriste 25 şehit yani 10 a karşı 1 şehit saymız çok fazla diye düşündüm. Benimde içim yanıyor 20'li yaşlardaki ana kuzularımız dağlarda soğukta hainlere karşı biz sıcacık evlerimizde. Bu fedakarlıkların diyetini nasıl öderiz bilmiyorum.
Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun mehtapcım.
Sevgiler
Saile

Hayatta Giderken dedi ki...

:(((((((