Cuma, Mart 30, 2007

gidiyoruz

bavulu açtık, herkes birşeyler atıyor içine, terlik,mayo, kazak,pantolon, yağmurluk,koşa koşa gelen Eren ve elindeki kürek,kova,kollukları... vaktimiz sınırlı, yani yarım saatte bavulumuzu hazırlayıp, balkonda çay içerken kısacık, 2 günlük tatilimizi planlamak istiyoruz çaylarımızı höpürdeterek... bu tatillerin en sevdiğim yanı, hazırlanması ve hayalini kurmak her bir saatinin.. nereden gidelim, nerde kahvaltı yapalım, okumak için ne alalım... bu hayallerin arasına Eren'in gelip gidip kum da var di mi anne, ben havuzda senden hızlı yüzerim di mi anne, heyecanları karışıyor... 4 aydan beri çok yoğun çalışıyoruz ve bu tatil modu, bu haller bana çok iyi geldi, şimdiden kendimi daha iyi issediyorum, hadi ben yatmaya gidiyorum şimdi, hayal kura kura uyumak istiyorum hemen... haaa nereye mi gidiyoruz? hemen şuracığa, Kerpe'ye...

Hiç yorum yok: