Çarşamba, Nisan 05, 2006

oooo sobelenmişim ben, şimdi benim anladığıma göre konulu sobeler var bloglar aleminde, bi de seni sobeleyenin cevap verdiği gibi dörtler soruları var, bana bu dörtler denk geldi, başlıyoruuummm....

yaptığım 4 iş:
1.takı tasarımı ve imalatı(yıl1994 yani böyle suyu çıkmamıştı işin)
2. radyo programcılığı ve sunuculuğu(yıl 1992-1995, ilk özel radyo dönemi, yine böyle suyu çıkmadığı dönemler..:)
3.mühendislik
4.müşfik eş ve süper annelik(üzerinize afiyet..:))

yaşadığım 4 yer:
1.eskişehir (eskieskies!!!)
2.cambridge (eğitim için bir süre)
3. istanbul(herşeye rağmen aşkım..:)

izlemekten keyif aldığım4 film/dizi :
1. avrupa yakası
2. bütün fatih akın filmleri
3. bazen yabancı damat
4. bi de kırık kanatlar

tatil için gittiğim 4 yer :
1. sarılahanam erenimden once her yıl fiks BODRUM
2. erdek( baba zoru, serap ın da dediği gibi)
3. çeşme (kadim dostum yavuzgülün yazlığına heryıl 1 hafta kapaklanış)
4. ve oğlum Eren'den sonra şimdilik gitmek zorunda hissettiğimiz; ama en kısa zamanda vazgeçeceğimiz bir kötü alışkanlık olarak gördüğümüz ANTALYA tatilköyleri

en sevdiğim 4 yiyecek :
1. mezeler (yanında rakı olsa hic fena olmaz..:)
2. makarnalar( havalı soslu, kremalı, aldente, yanında kaliteli şarap olsa hiç fena olmaz..:)
3. balık
4. kremalı patates( nazlı tarifi..:)
bir de bu masaların özenli hazırlanmış, ve karşımda da korayımın olmasını tercih ederim tabi..:)

hergün ziyaret ettiğim 4 blog:

1. abesle iştigal
2. devletşah
3. serapşenoğlu
4. hergün değişen 10larcası

şimdi olmak istediğim 4 yer:

1. eskişehirde annemin müthiş kahvaltılarından birinde
2. oğlum erenin yanında
3. sarıgerme iberhotel'de (3-4günden beri korayla web sayfasına takılıyoruz, bu sene de orayamı gitsek modundayız..:)
4. başka da yok

sobelediğim 4kişi:

kankalarım hala başlamadılar bloglarını yazmaya, yanlızım bu alemde, bekliyorum sobeleyecek birilerim olsun diye..:( hadi ama!!oku oku nereye kadar..:)

2 yorum:

serap dedi ki...

sevtap kardeş de gitmiş başka yere üye olmuş..o'nu da buraya alsak ne güzel olcak..hatta nesli kardeş'i de..neyse ben de onları organize ederim...
başkasının blogunu okurken yada kendi blogunu actıgında ,saklı bi kapıyı açmışssın gibi hissediyormusunuz sizde...
cok hosuma gitti blog işi..
yenilikçiler öncüsü canımcım burayı bulduğun için cok teşekkürler.
mujjxxxx

serap dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.