Cuma, Nisan 07, 2006

bir heyecan, bir heyecan...
Moskova Devlet Akademik tiyatrosunun "Don Kişot" balesini seyretmeye gidiyoruz bu akşam.. SHOW TV'nin 15.yıl kutlaması için özel gösterimine davetliyiz..Dünden beri hazırlanıyorum, davetiyede koyu takım ricasında bulunulmuş, erkeklerin işi ne kolay , hemen siyah takım elbiselerini çıkarıyorlar meydana, güzel bir traş iş bitiyor.. bizde öyle mi ya, dünden beri kombinasyonlar yapıyorum, kiminde lailaya gider gibi, kiminde kiliseye gider gibi, kiminde öğretmen, kiminde pop star gibi oluyorum, benim çizgi problemim mi var nedir? ya da ne beğeniyorsam alır cinsindenim herhalde, neyse sonunda dün gece yarısı ayakkabı ve çantası da dahil olmak üzere hazırdım, evin içinde biraz dolaştım öylece... koray yoktu zaten dün gece, eren de arkamda dolaştı durdu, arada ona da sordum, ama sorunun gidişatına göre cevap verme alışkanlığı olduğundan çocuklarda, "güzel mi annecim?" dediğimde "güzel", "olmadı mı sence?" dediğimde "olmadı" cevabını aldım..:))çok faydası dokundu anlayacağınız ( bendeki beklentiye de bakınız..:))
dün kuaför işini de hallettik erenle, ve fakat çocugumun gidişatı iyi değil hiç, akşama kadar Şendal'la akşam da Koray çok yoğun olduğundan benimle kala kala, dün kuaförde kendisine de oje sürülmesi, fön çekilmesi konusunda bayağı ısrarlıydı..:))
sözde bugün çok yormayayım dedim kendimi, sabahtan bu yana bir dakika bile oturamadım, ve şimdi de sürpriz kalıpçı çıktı geldi, 2 kalıp deneyeceğiz, herhalde akşama zombi gibi birşey olurum artık, herşeye rağmen heyecanlıyım, gecenin nasıl geçtiğini yazarım..:)

Hiç yorum yok: