Perşembe, Nisan 13, 2006

kaçıyoruz yine biz...

kaçalım olduk yine biz... lahanam eren, tombiskom, nereye kaçalım diye bakındık biraz, amasra, başdeğirmen, sapanca derken gene memleket yapalım olduk..:) benim yeni ufaklığı deneyeceğiz yolda, sabah kahvaltıda orda oluruz, belki annemlerin bahçe bile açılmıştır yeni sezona, çiçekleri de açmıştır elmanın vişnenin.. yeni çiçekler de ekmişler, gitmeli görmeli hepsini, vişne ağacının altında çay höpürdetip, koyu sohbetlere dalmalı gencecik anneyle..:) annemle aramızda 19 yaş var, ve yıllar geçtikçe bu fark gittikçe kapanıyor, zaten hep arkadaş gibiydik, ben anne olup bi de 30 u devirince sanki o durdu, ben koştum yetiştim gibi hissediyorum bazen...
cumartesi onunla bir de yemek yemek istiyorum başbaşa dışarıda, gencecik annem bir yaş daha alacak 20 nisanda.. güzel bir yemek yiyelim dışarıda, hatta lahanama da nesli bakar belki, sadece ikimiz çıkarız, şöyle bir turlarız caddede, ohhh gel keyfim gel... gitmeli, hemen gitmeli...

Hiç yorum yok: