Pazartesi, Nisan 10, 2006

Don kişot balesi ve Show TV 15.yıl kutlamasındaydık

ve gittik nitekim...
baleyle ilgili izlenimlerim:
- kim demiş rus erkekleri yakışıklığı değil diye!
- kefir hakikaten bir mucize olsa gerek, erene daha önce de denemiştim vermeyi ama bu sefer beni kimse tutamaz, köftenin içinde de olsa yediricem..:)
- baleden çıkınca uzun süre kendimi bidon gibi hissettim, o ne zerafet.. ( 0 beden diye ben bunlara derim...:)
- sahne, kostüm , bale gerçekten çok güzeldi...

gelelim ünlüler kısmına, işte izlenimlerim:
- tuğba erbil gayet sevimli bir hamiş olmuş, erkek annesi ya pek güzelleşmiş..
- cem özer ve nurgül yeşilçay aslında birbirlerine yakışıyorlarmış..
- lerzan mutlu, bale buyunca uyukladı, kikirdedi, sonra da alkış bölümüne geçince futbolcuları ıslıklar gibi dudağını buruşturup ıslık çaldı..:)
- defne samyeliyi gören kızlar bir daha ömür boyu bisey yiyip içemezler, buna ben de dahil, hem çok zayıf, güzel ve genç gösteriyordu, hem de boyu kadar kızı vardı yanında..
- bir de manken kızlar vardı çok ilginç, kokteyllerde boy boy poz veriyorlardı, ama salona girince hiçbirini göremedim, galiba 20ser dakikalık gösterimlerde tuvalete saklanıyorlardı..:))
daha neler neler...

2 yorum:

serap dedi ki...

bakıyorumda baleden bahsedilmiş,ünlülerden bahsedilmiş..aman aman pek bi eğlenilmiş ..
fekat insanın aklına bi soru gelıyor.."canım senin bide cocuğun olucaktı,nerdeydi o akşam,kime bıraktın"..:)
insan biraz da bu durumdan bahseder demi...:)

karamelize dedi ki...

yaşasın kan kardeşliği!!!sonra da yaşasın blog kardeşliği!!..:)