Çarşamba, Aralık 03, 2008

veli katılım günü

sıra bendeydi.."veli katılım günü"... veli olarak da bendeniz tabi, düştüm yollara...

düştüm düşmesine ama , oraya varıp 20 cin gibi çocuğun karşısına çıkınca söyleyecek bişeyleriniz olmalı, bir faaliyet yaptırmalısınız, falan filan...

onlara üretimi anlatmaya karar verdim, kaptım bir parçalanmış semaveri, girdim sınıfa... hepsi aynı anda "hoşş geldiniiizzzz" diye bağırınca, ne yalan söyliim ürktüm...
40 çift pırıl pırıl göz, ne anlatacaksın diye bakıyordu suratıma...
neyseki konuya bayıldılar,
kalıpları oyun hamuru kalıplarını hatırlatarak
montajı lego ile yaptıkları oyuncakları hatırlatarak onların hayatıyla ve hayal gücüyle bağladım anlattıklarımı..
çok beğendiler, hatta orada ileride böyle işlerde çalışmak istiyorlarsa mühendis olmaları gerektiğini söyledim, ya da tasarımcı... hepsi parmak kaldırdı...ahh kurbanlıklarım... biz yandık sizi de yakıcaz..:)))

sıra onlara vereceğim hediyelere geldi, ama ben onlara hzırlanmış, paketli hediye vermek yerine, kendi hediyelerini kendileri yapacakları müjde(!)sini verdim.. kırtasiyeden aldığım boncuklar, deri ipler masalara serildi.. herkes kendine kolye, bileklik yapmaya koyuldu..





faaliyetimiz bitince de boncuklarımızla hep beraber bir hatıra fotoğrafı çektirdik...
bu katılım fikrini çok ama çok beğendim.. çocuğunun arkadaşlarıyla geçirdiğin bir saatte onun hakkında o kadar çok şey farkediyorsun ki...evdeki çocukla okuldaki çok farklı gerçekden...


bu kim biliyormusunuz? hani size daha önce bahsettiğim Pırıl hanım var ya, bu da O..."en güzel kız" , Eren'in deyişiyle... toplu fotoğrafda dikkatinizi çekerim, Erenle ikimizin arasında Pırıl var, bunu da eren istedi, anne aramıza gelsin Pırıl dedi... nasıl bir sahne bu ya..:)) gelin hanım kayınvalideye ısındırılıyor... :))))))))))))


3 yorum:

SMİLENA dedi ki...

bizim de geçen ay veli katılım günümüz vardı..çok keyifli geçmişti.yaptıklarınız çok hoş olmuş.biz plastik tabaktan kaplumbağ yapmıştık...

iyi bayramlar dilerim...

özii dedi ki...

Veli katılım günleri değişik bir heyecandır. Çocuklar içinse farklı bir tecrübe.

En sondaki Pırıl kızımızla olan sahne bana çok tanıdık geldi.
Aynısı bana da olmuştu ...

Bu arada İyi Bayramlar dilerim...

Nazkız dedi ki...

Ne yalan söyleyeyim kıskandım, ben rast gelmedim böyle bir etkinliğe...

Yaratıcılığını bir kez daha taktir ettim, hem çocuklara çok güzel bir şey anlatmışsın hem hediye konusunu süper organize etmişsin. Tebrikler arkadaşım. E bir tebrik de Eren'e tabii zevk sahibi oğlum benim...