Salı, Aralık 23, 2008

bu aralar...çoklarrr....

hala krizle uğraşıyoruz, 4-5 ay dayanabildik, haftaya 12gün ücretsiz izine çıkarıyoruz arkadaşları...:( çok üzücü....

bu cumartesi akşamı ve yılbaşı akşamına hazırlanıyorum... biri arkadaşlarımızla ön yeni yıl kutlaması, biri de 31 aralık akşamı... ikisi de bizim evde... bir parti ruhu geldi eve... çok hoş...

sitenin içi , giriş kapısı, bütün balkonlar , salon camlarının önü şıkır şıkır.. heryer süslendi... tabi bizim balkonda... çıkıp çıkıp birkaç süs daha alıyorum...ev ufak çaplı bir gazinoya döndü..:) çok kokoşşş..

yemekteyiz programını gıcık ola ola seyrediyorum...en süper yorumlar bu hafta radikal iki ve radikal cumartesindeydi.. "kalamarı denizde bile halka halka gezen canlı sanan misafirler" cümlesini düşündükce gülüyorum..:))))))) çok matrakkk.....

yine 4 kardeş ve eşler kura çektik, kalabalık ailede herkese hediye, hem de bu krizde... hayal... aynı kuralardan şirketlerimizde de var.. e bi de bunların üzerine herkesin kurasında çıkan küçükleri de ekledin mi... sen düşün... yarından itibaren hediye alışverişlerine başlyorum... çok zevkli...

yarın annemin ve babamın evlilik yıldönümü...Eskişehirin en şık restaurantlarından birinde onlar adına rezervasyon yaptık, menüyü seçtik, ödemesini yaptık.. onlara da yarın biz size söyleyeceğiz kutlamanızın yerini dedik... heyecanlandılar.. bekliyorlar... çok romantiiik.....

sözde erene alınan psp nin biz de manyağı olduk... eren bunu hissetti.. oynamadığı her anda psp sine ve oyunlarına özel bir çantası var, içine hepsini doldurup odasına kaçıyor, takır tukur sesler geliyor.. giriyoruz , çantayı saklamaya çalışıyor hasbam... yemezler... o uyuyunca alıyoruz... çok eğlenceli.....

1 yorum:

Nazkız dedi ki...

hayırkı olsun psp'niz, fazla kaptırmayın haaa sardırdmı mı, bırakamazsanız vallahi... Eren' e de aman dikkat:-)))

Ben de hafta sonu yılbaşı alışverişine çıkıyorum, çok heyecanlı!