Perşembe, Aralık 25, 2008

güle güle 2008

şöyle bir baktım... her yılın sonunda blogumda bir yıl değerlendirmesi yapmışım.. iyi de olmuş.. koca yıl yaşananları bir nefesde hatırlatmak kendine , faydalı yani..

2008e ne diyeyim...

ilk anda aklıma gelenleri aynen geldiği gibi yazıyorum..

babamın kalp rahatsızlığıyla tanıştık bu yıl, korktuk çok, sürecin çok hızlı işlemesi ihtimali, yani by-pass vs. gibi ameliyatlar, dinlenme süreleri, o arada yaşanacak sıkıntıları düşünmenin verdiği sıkıntılar ilk anda aklıma geliyor... ama ne oldu, sigarayı bırakırsa by-passını 5-6 yıl öteleyebileceği müjdesi verildi ve dünyalar tatlısı babam 7 aydır bir nefes bile sigara içmiyor! süper! kötünün iyisi bir yıl diyebilirim bu nedenle sağlık anlamında...

terör nedense ilk aklıma gelenlerden biri oldu... o kadar çok ağlayan anne, baba, eş, çocuk gördük ki bu sene, 2008e damgasını vurması da kuşkusuz normal bu durumda...

Eren yeni bir okula başladı 2008de, bu seneyle birlikte eğitim sistemini sorgulama sürecim de başladı, hayırlı olsun..:) ara ara bazı anlarını paylaşıyorum okulun, ama herşeyini beğeniyorum, ya da süper şahane memnuniyet içindeyim diyemem.. okuldan bahsetmiyorum aslında, eğitim ve öğretim sürecinin bizzatihi kendisinden....

yine bol gezmeli bir yıl oldu benim için... Çin, Hongkong, mardin, urfa, antep, diyarbakır, amsterdam, brugge, brüksel... gezmeyi seviyoruz, hem de ikimiz de seviyoruz , aynı frekansda olmak büyük şans... o kadar çok konuşacak konu içinde 2 dakika sessizlik olsa gelecekdeki gezi programlarımızı konuşurken buluyoruz kendimizi.. valla süper bişi, maşallah diyin..:)

sonracıma , 2008de son kız kardeşimiz de İstanbul 'a taşındı.. olduk mu 4 kız... evcilik oynuyoruz.... sen bize,biz onlara... annem babam mı... hemen hemen her ay burdalar... 2008 sanırım bir kırılma yılı bu anlamda... babam hem sağlık, hem de hepimiz buraya taşındık diye,artık çok az çalışıyor ve bize çok daha fazla zaman ayırıyor.. esnaf çocukları bilir bu duyguyu, esnafın gecesi gündüzü, tatili bayramı yoktur.. şimdi durumlar öyle değil işte..daha ne isteriz...

bir de kriz, 2008e damgasını vuran, aslında ilk sıralardaydı, ama o kadar bayıldım ki bu konudan, beynimin derinlerine itiyorum..

2009 için bir liste yapıyım dedim, kesin yapacaklarım, isteklerim vs. diye.. Allah sizi inandırsın, sadece sağlık ve huzur istiyorum... uzun bir listem yok, listem bile yok.. ailemin, eşimin dostumun mutluluğu, keyfi, sağlığı, sıhhati...daha ne isteyeceksin yahu? da diyebilirsiniz.. haklısınız....

Hiç yorum yok: