Pazartesi, Ekim 06, 2008

tatil başlarken...

tatilimizi bitirdik ve döndük.. nereden başlasam dedim, en başından başlamaya karar verdim...:) Eren'le birlikte geçirdiğimiz ilk yurtdışı tatiliydi ve bizim için bu anlamda çok önemliydi.. Bu günlüğü çoğunlukla oğlum büyüdüğünde onunla birlikte okumak için, nasıl bir hayat yaşadığımızı biraz da benim ağzımdan dinlemesi için yazıyorum... bu yüzden de en başından başlayacağım, sıkılanlar hızlı geçsin, ne yapayım..:)

tatilimizin başlamasına bir hafta kaladan başlayarak Eren'e nasıl bir gezi yapacağımızı anlatmaya başladık, ondan beklentilerimizi, hangi zamanların bizim, hangi zamanların onun olabileceğini konuştuk.. çocuğu olanlar bilir, çocukla bu konuşmaların, hadi diyelim pazarlıkların;)başdan yapılmasında çok büyük fayda vardır....:)
havalimanına tedbirli davranıp bayağı erken vardık, check-inden sonra kendimizi hsbc lounge a attık, 1 saate yakın orada zaman geçirdik... kahvelerimizi içerken, Erene bir sonraki adımı anlattık, yine çocuğu olanlar bilir, çocuklar nedense hiçbirşeyi anında yaşamayı tercih etmezler, illa sorar , açıklatır, 3-5 neden? nasıl? sorusu ile konuşmayı süslerler...:)
son kontrolden geçer geçmez semazenler karşıladı bizi... o kalabalıkda nasıl konsantre olabildiler bilmiyorum, ama gerçekten güzel bir gösteriydi... Eren de ağzı bir karış açık seyretti gösteriyi...


bunu da çekesimiz geldi, tatil psikolojisi..:)


Uçağa binip, kakış gerçekleşir gerçekleşmez , Eren bir koca çanta dolusu oyuncaklarından bazılarını çıkarıp kendine bir oyun kurdu...

ben de kahvemi yudumlarken birazdan uçakda başlayacak satış için duty free kataloğundan kendime bişeyler seçmeye başladım....
keyfim çok yerindeydi...7 günlük tatilimiz başlıyordu, oğlumuz da yanımızdaydı ve onunla yine bir ilki paylaşıyorduk....
şu dünyada en keyif aldığımız şeylerden biri....

1 yorum:

Nazkız dedi ki...

başlangıç güzel, eren büyük adam edalrında yine, hadi ama çabu devamını dört gözle bekliyoruz...