Cuma, Ekim 31, 2008

sinirim zıpladı!

HATİCE ASLAN : ERKEĞİN BİR KARISI BİRDE YATTIĞI BAŞKA BİR KADINI OLMALI


tam diyorsun ki, yıllarca uğraşmış didinmiş, sonunda hakettiği yere gelmiş, bir de hemcinsin, bir de Cannes da kırmızı halıda yürümüş, türk kadınını temsil etmiş, alkışlıyorsun...

derken... tabi bu kadar yıl magazin kameralarından uzak yaşarken, akıllı, kültürlü görünen kadın, kameraların ışığını gördü mü sapıtıyor da sapıtıyor... artık o ışık ne menem bişey ise, tam başka yöne dönecekken kaybetmemek için sapırlanıyor, saçmalanıyor.. önce sözlerde başlayan bu çırpınışlar, belli ki, bir müddet sonra, göbek göğüs,kalça şova bile dönebiliyor... aman o ışık o böceğin üzerinden hiiiiç başka biryere dönmesin.....

bir de merak ediyorum...

yatılandan mı seçilirdim, konuşulandan mı?

diyelim yatılandan seçildim... benim kafanın da çalışacağı tuttu, adamın en ilgili olduğu konuda söyleyecek bişeylerim oldu, hayvan değiliz ya, aralarda konuşuyoruz da, aaaa hay allah dostca sohbete başladık , ne olur sonra?

a. hööööyyytttt!!! sen yatılacak kadınımsın.. benimle böyle konularda konuşmaya nasıl cesaret edersin? yat aşağaaa!!


b. vaaayyy sen demek konuşabiliyosun da, dur senin statunu konuşulana çevireyim, bi koşu öbürüne de gideyim de gitsin hazırlansın... öhümöhöömmm...


bela anmak istemiyorum, zaten annem de kızıyor, beddua döner diyor, ama yani el insaf!!!

Hiç yorum yok: