Cuma, Ekim 17, 2008

35 yaş


dün sabah ilk telefonu kociskomdan aldım tabi ki.. evden çıkarken ben daha uyuyordum,daha doğrusu yarı uyuyordum, ama yatağın içinde tıkırtılarını duyup bekliyordum, bakalım hatırlayıp mı çıkacak diye, hatırladı..:) yanağımdan öptü, uyanmış gibi yapmadım..sabah aradı erkenden, ilk ondan duymalıydım tabi, iyi ki bu dünyaya geldiğimi...buna en çok hayat arkadaşım sevinmeliydi... nitekim öyle de oldu...

masama geldim,bir gün önce seminerde olduğumdan gelen mektuplarım masama konmuş, en üsttekini açtım, karşımda bu sertifika...

canım arkadaşım, dostum Nazlı, benim için 5 fidan diktirmiş, bana bunu müjdeliyordu kağıt...

nasıl hoşuma gitti anlatamam... bir yerlerde benim doğumumdan mutlu olan bir arkadaşımın diktiği 5 fidanım var artık, bana fidanlarımın gelişimiyle ilgili bilgi de vereceklermiş.. belli mi olur, belki bir gün görmeye de giderim....

ikinci kutlamam da buydu..

ondan sonra da bütün gün çalışamadım desem yeri var, fona blogumdaki müziği koydum ve bütün gün arayanlarımla konuştum, akşam üstü şirkette benim için yapılan partiye katıldım, eve gittim , oğlumun hediye resmini aldım, eşimin lilyum buketini aldım, annemin bu gece için bir gece önceden İstanbul'a gelme sürprizinin haberini aldım, kardeşlerimin sürpriz doğumgünü pastasını aldım, mumları oğlumla birlikte üflemenin keyfini aldım... anne kokusunu , kardeş kucaklamasını, eş sarılmasını , yavru öpücüğünü aldım...

hayat benden 35 yıl aldı, ben de ondan sevgi, huzur, mutluluk aldım.. ödeştik..:))))

8 yorum:

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Daha nice yillara..

Nazkız dedi ki...

Adım gibi emindim küçük hediyemi bloğunda göreceğimden, iyi ki doğdun, iyi ki sana rastladım, ne yazık ki senden ayrıldım:-( ama kalbimiz hep birlikte, duygularımız ortak, bunu bilmek çok güzel....Canım benim iyi ki varsın...

Adsız dedi ki...

hayat benden 35 yıl aldı, ben de ondan sevgi, huzur, mutluluk aldım.. ödeştik..:))))

sözüne bayıldım. Mutlu yıllar umarım hayatla hep ödeşirsin.
Saile

Adsız dedi ki...

canımcım...
kendı ne hayattan keyıf alacak mutlu bir dunya yaratmıs tanıdıgım nerdeyse tek ınsan...
allah senın hayattan keyıf ,huzur ve mutluluk alma başarını elınden hıc almasın..sen ona yasını vermeye devam et,cunku her yasta daha da guzellesıyorsun:)
senı sevıyorum..
serap

karamelize dedi ki...

mehtap merhaba,
cok tesekkurler iyi dilegin icin,
sevgiler

karamelize dedi ki...

nazkız,
tabi ki kalbimiz hep birlikte, ama aynı sokakda yasamak da cok güzeldi... bazen cooook özlüyoruz, ama elden ne gelir...
tesekkurler hediyen ve iyi dileklerin icin..

karamelize dedi ki...

Sailecim,
ama öyle değil mi,
gercekten de ne verdiğine bakarken hep, ne aldığını görebilmek de gerekmez mi??
insanı en mutlu eden seyler sıralaması yapılmış, ilk sıralarda şükretmek var, biliyormusun..
elinde olanları görüp, şükredince, ödeştiğini hissedince mutluluk da arkasından geliyor hakkaten...
umarım hepimiz bu duyguyu yakalarız, yakalamak icin bakmayı biliriz elimizdekilere...
sevgiler canım,

karamelize dedi ki...

serapcım,
saileye de yazdım, nereden baktığınla cok ilgili mutluluk duygusu, elde olmayanaları saymaya baslasam, burayı 5 dakikada toza dumana katabilirim, ama hep olanlara bakmak lazım... onlarla mutlu olmayı bilmek lazım...
bunu yas gectikce daha da cok hissediyorum, umarım etrafa da bulastırabilirim...
ben de seni coooook seviyorumm...