Pazartesi, Ağustos 18, 2008

telgrafın teli felan kalmamış

hayat devam ediyor.. her hafta bir tören, bir sünnet, bir nikah, bir kıyamet..:)

hangi birine gitsem...çoğunluğu deniz aşırı değilse de otoban aşırı, hatta bazıları köy yolları aşırı.. bir çoğuyla da bir selamım kalmış o kadar, o da karşılaşırsak bir yerlerde.. ama anneler, babalar arkadaş, akraba, bilimum samimiyet içinde..:)

homurdanmalar, söylenmeler karşıdan; telgraf çekicem anne , bi ara gelince de evine gideriz sözlerim bi yandan...

telgraf çekmek de kolay değil(di) ki canına yandığımın istanbulunda... ama söz verdim, her ne kadar oralardan 5 paralık bir söz gibi gelse de bana göre büyük iş(di)...

dedim internetten bi bakıyım, bu işin bi kolayı varmıdır diye?

ya ben bu interneti çooook seviyorum ya, geek miyim neyim, onun için de çok sosyalim ya neyse, beğenmediğin ptt bile internetten telgraf göndermeyi başlatmış.. yuppiiieeee!!!
ilgilenenler için internetten e-telgrafı nasıl kullanacağınıza dair buraya hemen e-telgrafınızı göndermek için buraya tıklayabilirsiniz...

1 yorum:

özii dedi ki...

Evet süper kolaylık bir keresinde ben de denemiştim...
Sanırm zaman , bizi iyice tembelliğe alıştırdı.
Şu ev işlerini de netten yapabilecek miyiz bir gün diye bekler dururum :DD