Çarşamba, Ağustos 13, 2008

oğlum yüzme kursuna başladı, hergün bir heyecan geliyor, kolluksuz yüzüyorum, en iyi ben yüzüyorum diye...Onun o mutlu halleri beni mestediyor...
arkadaşlarıyla birbirlerinin kulağına fısıldayıp program yapıyorlar, akşam oldu mu zıır telefon, eren yarın servisle bize gelebilir mi annesi?diyen anne sesleri... belli tembihlemişler, annen annemi arasın denmiş.. biz alamıyoruz haftaiçi, anne işde, gündüz de abla yok, okula da tam zamanlı gidiyor bu yüzden.. çağıran annelerin tekliflerini kabul etmekle geçiyor günlerimiz..:)
şehir çok sakin, hava yaz havası değil, esiyor serin serin her daim..
oğlumun doğumgününde bana da bir hediye geldi, ne sevindim, goncacım bir kitap almış, lunapark kapandı ismi.. nasıl hızlı okudum, bu yaz en hızlı okuduğum kitap bu...
böyle yumuşak ve duygusal bir kitapdan, nazlıcımın hediye ettiği ortadoğu kitabına başladım,kitap ne güzel bir hediye, bu yaz bana çok nasip oldu ama olacak şey değil, dünya anlayamamış ortadoğuyu, ben bir kitapdan konuyu kıvırmaya çalışıyorum, ara verdim, ekim gibi devam edicem bu kitaba, kasvetli sonbahar havalarına bıraktım, ambiyans da uysun diye..:)
lenny kravitz konserine gittim, açık havada, gençliğimizin en iddialı şarkılarının sahibiyle burun buruna, kulağımdaysa canlı canlı sesiyle mest oldum...kuruçeşme arenaya her gittiğimde dünyada böyle güzel bir konser alanı varmıdır acaba diyorum hep... köprünün ışıklandırması müzikle aynı ritmde dans etti gece boyunca.... çok sevdim o geceyi..
böyle işte... haberleri açmıyorum, ama gazete okuyorum.. bu yüzden de herşeyden haberim oluyor maalesef... bilmesem daha iyi, hiçbişey yapamıyorum ki... sinirlerim zıplatan haberler, yüreğimi burkan haberlerden kendimi toparladığım aralarda işte böyle yaşayıp gidiyorum...

sahi kızı göcük altında kalan babanın sözünü duydunuz mu? "bale yaparken, dans ederken, gezerken ölmedi kızım" dedi," kuran kursunda şehit oldu".... muş...

2 yorum:

Hayatta Giderken dedi ki...

Oooo balık adam oldu desene oğlumuz ne güzel :) Bizimkide dedesiyle geçirriyor bu yazı o çok eğleniyor da ben pek bir özlüyorum. Ev bomboş oldu.
Konsere gitmişsin ne güzel...
Son paragrafa gelince bu adamlar memlekete gerçek bir şehit versinler de görelim ???

Gonca dedi ki...

walla süpersin kızım ya, ne kalın bi kitaptır o, ok oku bitmez. tebrikler, onca işinin arasında onu da okuduysan.