Cuma, Mayıs 09, 2008

YİNG YANG

"beynimin tam ortasına kazımak istediğim simge" demiş biri ekşi sözlükde ying yang için...
benim de aslında.. hele ki gerçek hayatta da örnekleriyle yaşayınca daha da seviyorum bu simgeyi..


yunanistan programını biliyorsunuz , son anda tur programında yaptıkları değişiklik yüzünden iptal etmek zorunda kaldık. Çok üzüldük, çünkü pragdan bu yana yine korayla başbaşa bir program yapabilme fırsatı yakalamıştık, herşey hazırdı vs.vs..yılmadık, bir kere gazı almışız, kaçıcaz muhakkak...ama iyi birşey olmalı, oğlumuzu bıraktığımıza değmeli...


derken, evreka!!.. aslında yunanistandan kat be kat fazla istediğimiz bir gezi vardı.. ama nedense sanki hep 7-8 gün gitmek gerekir gibi kalmış aklımızda.. bir anda koray söyledi, baksana güzel bir gap turu var mı? diye..... var, var, hem de nasıl güzel turlar var... uçakla gidilip dönülünce son derece de dolu dolu geçebilen 4 günlük bir tur bulduk.. gaziantep, adıyaman, mardin, midyat, harran, şanlıurfa, hasankeyf, malabadiye kadar.....


ülkemizin doğusunu görmemiş olmak hep içimizde bir ukteydi.... gerçekten çok heyecanlıyız....

3 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Ben dört gözle izlenimlerini bekliyor olacağım. Zira çok istiyorum böyle bir turu.
Şimdiden güzel keyifi bi gezi dilerim:)

Nazkız dedi ki...

ne iyi yapmışsınız, eminim kaçırdığınız turdan daha güzel olacak... Hadi bakalım şimdiden iyi tatiller...

zuzu dedi ki...

ya mehtapcim ben bu yaziya yorum yapmamis miydim bana geliceginize yunanistan'a mi? neaaaaaaa? n'ayir; n'olamaz!!! gibilerinden. gumburtuye mi gitti yorumum arada..