Pazar, Mayıs 11, 2008

bugüne özel..


O'nu çok seviyorum... hızla büyüyeceğini biliyorum ve her anından sonsuz bir keyif alıyorum...

2 günden beri okul etkinlikleri ile,
kendi yazdığı ve defalarca okuduğu şiiri ile ,
seramikden yaptığı kolye ucu ile,


cam boyama şişesi ile bana teşekkür ediyor ve anneler günümü kutluyor ama asıl ben ona teşekkür ediyorum, annesi olmama izin verdiği için...






tüm annelerin, anne olmak isteyenlerin, anne olmayan ama yüreğinde bir anne şefkati, sevgisi barındıranların anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum...

3 yorum:

Nazkız dedi ki...

Bizlerin gün içinde "ah çocuğum şimdi ne yapıyordur" diye hayıflandığımız saatlerde onların bize hazırladıkları sürprizleri görmek ne keyifli di mi?

zuzu dedi ki...

Mehtapcim, nazar boncugunu koymak cok akillica olmus ben sana soyliyim. Ne kadar buyumus, ne kadar yakisikli bir erkek cocugu olmus Eren....Sac kesimini de cok begendim; uzun tutmussun; bir de sarisin ya; model de daha cok kendini gosteriyo tabi! Berk'in o yaslardaki haline benzettim biraz da ;) Anneler gunun kutlu olsun canimcim. bakarsin bir dahaki anneler gunun de ben de daha bir heyecanli olurum ;))))

karamelize dedi ki...

nazlımo,
gerçekten de çok büyük keyif...

zuzucum,
bu kadar mı özenerek baktım berkin senin masandaki fotosuna acaba?..:))))
ahhh ahhh diyorum son cümlene.. heyecanla bekliyorum heyecanla!!..:)