Pazar, Mayıs 04, 2008

dereotu,fesleğen, nane... hepsi bu sene balkonumda..




4 yorum:

Gonca dedi ki...

Karamelizecim, ne iyi etmişsin, ben de maydanoz deniyorum bakalım, yeni yeni baş vermeye başladılar. Fesleğenlerden pesto'lu makarna yap da şarap muhabetlerimize devam edelim.

Nazkız dedi ki...

İnanmıyorum, az önce Deniz ile aynı şeyi konuştuk yatmadan önce, konumuz bitkilerdi, maydanoz yetiştirelim mi saksıda dedim, çok hoşuna gitti, ama galiba zamanı değil Şubat da ekmeliydim öyle değil mi?

Çok hoş gözüküyorlar:-))

karamelize dedi ki...

goncacım,
en soldaki var ya, hani saksısı bile değişik olan garibim fesleğen, ve daha bir tanecik bile çıkmadı..:( bizim makarna hayalleri şimdilik suya düşmüş gibi..ama umutluyum, hergün konuşuğ gaz veriyorum ona, bak herkes çıktı senin ne eksiğin var diyorum, bakalım..:)))))

karamelize dedi ki...

nazlıcım,
hic oyle subatı felan yok bu isin, ama maydonoz 30-40 günden önce çıkmıyor haberin olsun... en hızlı serpilen dereotu oldu...nane süper gidiyordu, simdi nedense yavasladı.. fesleğende ise tık yokkk..:)))