Salı, Nisan 08, 2008

heyecan yaptım


bir telaş, bir heyecan içindeyim.. ÇİN'e gidiyorum...Hong kong'a, Shangay'a, Guangzhou'ya gidiyorum..9 günlük bir gezi....dünyadaki bütün sanayicilerin başının belası ülkeyi, bir risk olarak gördüğümüz yıllar geride kaldı, fırsata dönüştürdük birkaç yıldan beri, e ne yapalım yani, şimdi daha da büyük hamleler yapmak için orada olacağız.
uzun uzun anlatacağım size gözlemlerimi.. zira burası Çin, 2-3 saatteki gittiğimiz avrupa şehirlerinden değil, tam 14 saat uçak yolculuğu yapacağım..

merak edenler için şimdiden birkaç Guangzhou fotoğrafı.. buyrun efendim..

gitmeden önce neler geçiyor aklımdan neler

1. gideceğim yerlerin arasında 500km.ye yakın uzaklık var, biri aşağıda biri yukarıda, birinde sıcaklıklar 10 derecelerde, birinde yaz gelmiş, allahım nasıl kıyafetler götüreceğim.

2. büyük bavul götürmeli ama içini boş tutmalıyım. zira çin dediğin yerden alınacak o kadar çok şey olabilir ki..

3. neler alabileceğim ile ilgili bir ön araştırma yapmalıyım, özellikle hong kongda free 1 günüm var, oyuncakcılar çarşıcı, saatciler çarşısı, bir de pekin caddesine gidilecekmiş, daha araştırmam bitmedi

4. erene kim bakacak.. kızkardeşimin TUS sınavı var, annem gelecek duru kıza bakmaya, oradan da bana geçecekti, babam rahatsızlandı biraz, aklı eskişehirde kalacak, kayınvalidemler sağolsun cümbür cemaat burada olacaklar, ohh rahatladım, içime sindi şimdi

4. babam gerçekden sigarayı bırakabilir mi? bırakmalı, artık yumurta kapıya geldi..aklım onda da kalacak

5. kızkardeşim bir dönem önce okmeydanı anesteziyi kazandı ve gitmedi, bu dönemse inanılmaz az kadro açılmış, bir dönem önce kazandığı yeri bile kazanamazsa diye paniklemiş haldeyim.. bu kadar emek, süper inanılmaz çaba(haftada 4 gün nöbetçi bir eş, evlere şenlik inatçı 3 yaşında bir cadı kız ve haftasonları kurs ve kızını görmeden eve sıvışıp bir odada saatlerce çalışma halleri) aklım onda da kalacak..

6. ayyy ereni çok özlicem, hiç bu kadar uzun ayrı kalmadık, ona süper hediyeler alıcam(kendimi sadece onu mutlu edicem diye rahatlatabiliyorum..:)

7. 14 saat uçak yolculuğu!! inanamıyorum, oturur pozisyonda ve yanımda da patronum!.. aklıma komik şeyler geliyor..uyayakalıyorum ve kafam omzuna düşüyor adamın, ağzımdan da salyalar akıyor, malum oturarak uyuyorum ya.. öyyykk!..:)

8. vitamin almalıyım yanıma, ve bolca da gerekli olabilecek ilaçlardan.. hiç çinlilerle ingilizce konuştunuz mu?.. anla ve anlat da göreyim, üstüne iki de döneyim..:))başım çatlayacak allahım

12 yorum:

Nazkız dedi ki...

Canımcım, aklından geçenlere istinaden bir kaç nacizane tavsiye;

1) Kıyafet konusunda üst olarak t-shirt, gömlek hırka şeklinde yaparsan sıcaklık farkını tolere temiş olursun.
2)Büyük bavulun içine boş bir ikinci çanta koy bence....
3)Nereden ne alınır kounsunda sana en iyi Tuğrul bey yardımcı olur.
4)Km lerce uzaktan aile efradını düşünmeyi bırak. Eren'e babası, babaannesi ve dedesi en iyi şekilde bakacaktır. Seni mutlaka çok özleyecektir ama şunu hatırla, çocuklarda net bir zaman kavramı yok...
5)Umarım bırakır, annenin vereceği destekle üstesinden gelecektir...
6)Sevtap'a güvenim sonsuz, eminim kazanacak, şimdiden başarılar....
7)Aklıma İngiltere'deki oyuncak mağazasında çırpınışlarımız geldi:-)) Dünya oyuncak üretiminin göbeğine gidiyorsun, seçimde başarılar...
8)Aynı şeyi patronun sana karşı yapabilir, öylesini düşün!
9)vitamin olayı çok önemli, antibiyotik, ağrı kesici, gaz sancılarına karşı rahatlatıcı ve midevi ilaçları unutmamalısın...

Süper bir deneyim olacak, senin adına heyecanlıyım, başarılar....

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Ben zaman gidip ne zaman dönüyorusun ? Daha öncede bir kere japonya'ya bir kerede Kore'ye yolcu etmiştim eşimi. Şimdi yine kendimi o anlardaki gibi hissettim. Hayırlı yolculuklar dilerim.
Bol bol resim çek. Dönüncede bizimle paylaşmayı unutma.

Adsız dedi ki...

İyi yolculuklar Mehtapcim. Eren mutlaka seni özler ama emin ellerde olduğunu sen de biliyorsun.
Saile

Gonca dedi ki...

Canım bende senin adına heyecanlandım ve sevindim, merakla dönüşte bana anlatacağın izlenimlerini dinlemeyi hayal ediyorum. Ne olur keyfini çıkar, nasıl olsa kimse yalnız değil stres yapma..Bir arkadaş aşı vurulmuştu giderken, bir de yemek yiyememiş kedi köpek bile yeniyor demişti aklıma gelmişken. Bol bol fotoğraf çek, döndüğünde bakacağım çünkü:)) hehe Bol Keyifler.

piqi dedi ki...

her gün çinlilerle ingilizce konuşuorum.ve her cümleden sonra aslında bunumu demek istediniz diye teyit ediorum.karmaşık bi beyinleri var.ilk zamanlar zorlanabilirsiniz.Allah yardımcınız olsun:)

Adsız dedi ki...

Canım iyi yolculuklar ve iyi eglenceler. Eren eminim seni özleyecektir ama sonuçta babaanne ve dede ile gayet güzel vakit geçirir.
Optum seni
Aslıhan

karamelize dedi ki...

nazkız,
tavsiyelerin süper canım..ah keske birlikte gidebilsek, boyle bir gezide bir de kafa dengi bir arkadas olsa diyorum hep yanımda.. ama kücük patronu da kafaladim neredeyse, dur bakalım nasıl bir gezi olacak..:)

karamelize dedi ki...

mutlu kum taneleri selam,
son durum salı günü gidiyorum, bo bol resim cekicem ve sizinle de paylasıcam, söz..:)
sevgiler

karamelize dedi ki...

sailecim , tesekkurler canım.. klubumuzden bir okuyucu olarak her mesajında beni cok mutlu ediyorsun...
seni ve kuzularını opuyorum

karamelize dedi ki...

goncacım ,
saol canım..bize bu geziden cok sarap mezesi muahbbetler cıkar diyorum, baska da bisey demiyorum..:)
öptum seni

karamelize dedi ki...

pigicim selam,
biliyormusun, yaklasık yarım saat once bir aksam yemeginden geldim, kimlerle?caponlarla! gurultulu bir restaurantta, agızlarının icinden konusan beylerle en son 800 alfabeli japoncadan adımı yazmayı ögreniyordum!..:)icki ve flu ingilizce birlesti, su anda semelesmis bir karamelize olarak yazıyorum bu satırları..
öptüm seni,yine gel

karamelize dedi ki...

aslıcım, tesekkurler canısım.. cocuklar birbirine aserdi valla, ama bizde tık yok bu aralar!..cok kotuyuz biz..:))doner donmez goruselim, optum seni,yedim dogukanı