Pazartesi, Nisan 14, 2008

görüşürüüzzz

yarın gidiyoruuumm...
tembihler, tavsiyeler, hepsi aklımda,
her gördüğümü yemeyeceğim, yılan buğulama, şişde akrep olabilir.. sebzeden zarar gelmez, gelirse de bağırsaklara gelebilir, yanımda bolca bağırsak düzenleyici ilaç götürüyorum. Ama fırsat olursa marketlerine uğrayıp konserve yılanlarının fotoğraflarını çekeceğim, sarı bir suyun içinde canlı canlı , kıvrım kıvrım, öyyykkk!!
otelden çıkarken, kesinlikle otelin çince kartını yanıma alacağım, buna rağmen de kaybolma ihtimalim olabilirmiş, 3 lehçe varmış, Mehmet Yaşin daha yenilerde çince karta rağmen hiçbir taksiciye otelini bulduramamış, en iyisi boş zamanlarımda otelin etrafından uzaklaşmamak sanırım...
çinlilerin kartlarını iki elimle alıp, uzun uzun bakıp iç geçireceğim. öyle bir elle alıp hoopp bakmadan cebe koyarsam küserlermiş, bir de hiç el şakası yapmayacağım, bişey anlatırken dürtmeyeceğim(sanki niye dürteceksem..:)))), çok ayıpmış, yine küserlermiş...
üzerinde fiyatı yazmayan birşey satın alırken, söylediği rakamın dörtte birini teklif edeceğim....(ba ba ba ba!!bi de biz türklere turist kazıklayıcısı derler, elin bi gıdımlık çinlisine de bak, görürsünüz siz pazarlığın ebesini..:)))
iş yemekleri konusu süper.. satt 18:00de başlarlarmış, meyveden sonra , saat 20:00 de çat diye yemek bitermiş, hani bizdeki zengin kalkışı gibi, ohh bu süper oldu, odama gider , ayaklarımı uzatır, çin dizileri seyrederim..:))) (atv,show çekmez sanıyorum di mi?..:)
çinliler herşeye evet dermiş, ha! işte bunu biliyorum, yani ilk çinli bir firma ile işe başlayacağımız zaman, adama ne anlatsak "kolay", "evet", "tamam anladım" dedi durdu, ayyy dedim boşuna bu yerli yansanayilerle göbek çatlatmışız, sonra mallar bi gelmeye başladı, ak dediğim kara, çok dediğim yok... meğer herşeye kolay, olur, evet dermiş bunlar.. valla en küçüğü kan kırmızı derler ya, bunlar dünyanın öyleleri, anladım ben..:)))
hadi bakalım, kendinize iyi bakın, geldiğimde görüşürüz...

2 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Yaz e mi dönünce, merak ettim nasıl geçiyor:)

Gonca dedi ki...

hadi artık gel be karamelizecim, özledim walla...