Pazartesi, Kasım 26, 2007

sepet erkekler

bu haftasonu kaç haftadır biriken alışveriş işlerinin bitirilmesi için uygundu... balkondaki saksılara kış çiçekleri ekilecek, diğerleri bahçeye ekilecek, doğru bauhausa....
saksıların bazılarının eşleri gerekli, ikeadan almıştım, bi koşu ikeaya...
hazır ikedayken, aklımda olmayan, ama buldumcuk olduğum birçok yeni obje, hoop sepete...
akşama giyecek hiçbirşeyim yok, en kolay nerden üstüme bişeyler uydururum, hooop mudoya....
oğluma balık yediremiyorum kaç gündür, uğra ordan ataşehir balıkçısına...
bir de markete uğrayayım, başka da bişey kalmadı, şimdi migrosa...

bu ne başlık, bu nasıl hikaye gidişatı diyeceksiniz , di mi?

o temponun içinde bişey dikkatimi çekti... çok bilen, hep bilen, en iyisini seçen, yolu şaşırmayan, burnunun dikine giden, çiçeklerden bal toplar gibi üründen ürüne konan,
kafasında gününü planlayan kadınlar var ortada.. bi de arkalarında tamamen ruhlarını teslim etmiş, nereye götürürsen oraya giden, neye dokunsa "ooo diiill!" sesiyle irkilen, kendi kendine konuşa konuşa önden giden kadının arkasında sabırla oradan oraya kendini atan çocuğun peşinde helak olan erkekler...

hiç böyle bakmamıştınız di mi onlara...

ama o kadar çoklar ki...

götürmeyin kardeşim eşlerinizi zaten hep bilen, en iyi bilenseniz, aman canım o ne anlarcılardansanız, yazık valla adamlara...

irkiliyorum böyle arkada gariban gariban eşler görünce, ne de olsa bugüne bugün erkek annesiyim , di mi ama?..

son karede İkea'da tesettürlü gençten bir bayanın koluna girmiş olan kocasına söyledikleri aynen şöyle, istemeden kulak misafirim oldum, ne yapıyım..

" bak canım, ben durunca durıcaksın, ben yürüyünce yürüceksin, olmaz ki böylee!"

4 yorum:

Adsız dedi ki...

HA ŞÖLEE DİMİ AMA YA AYOL BAZEN İYİ GÜZEL DE HER DAİM SÜS BİBERİ MODUNDA OLANLARA DA BEN HASTA OLUYORUM KARAMELİM YA :)

Adsız dedi ki...

Hahaahahahahahh :)
Karamelize güldürdünn beni, manzarayı hayal edince. Haklısın hiç kolayd eğile rkeklerin işi, kadınları memnun etmek kolay değil.Yazık onlara...

karamelize dedi ki...

her alışveriş erkekle birlikte yapılmaz işte, niye zorlarlar anlamam...
bazı alışverişe kız arkadaş lazımdır..;)
bazısı yanlız ve kurguluya kurgulaya yapılır, hani bi sonraki akşama gelecek misafire yapılacakları tabi ki kadın bilir ve ona göre yapar alışverişini...
bazı alışverişler eşle çok keyiflidir.. şarap seçmek, dvd seçmek, çocuğuna kıyafet ve oyuncak seçmek gibi...
ama bilmiş abla olur olmaz her yere sürükler eşini, ama zinhar bişeye de karıştırmaz..:)))))

Annelog Atölye dedi ki...

:)Bir yarışma vardı bir ara, eline bir liste veriyorlardı iki grubun, markete salıp belli sürede bunları bul diyorlardı. Bizim birlikte alışverişlerimiz genelde bu şekilde, mümkün olduğu kadar az dağılıp çabucak alıp çıkmak:)
Haftaiçi alışverişi bende olduğu için ve eve de vaktinde yetişmem gerektiği için, yine market turum hızlı oluyor.
Ağız tadıyla alışveriş mi? Denk geldiği oluyor bazen:)