Çarşamba, Ağustos 22, 2007

ben de gitmiyorum!

tercihlerimden dolayı ilk kez ülkemden gitmem tavsiye ediliyor....
fikir özgürlüğüm, seçme hakkım, seçtiğim seçilmemişse muhalefet etme hakkım, hepsi elimden bir kalemde alınıyor, gözümün içine baka baka "sevmiyorsan git" deniyor...
gitmiyorum, Bekir COŞKUN da gitmiyor... hiçbir yere gitmiyoruz... Bu topraklar bize Atatürk'den, topraklarını kanlarıyla sulamış dedelerimizden yadigar, kimi nereye gönderiyorsun?
Her sabah çocuğumu bırakıp işe gidiyorum, senin beğenmedin giyim tarzımla büyük büyük toplantılara girip, ülkemi temsil ediyorum..üretiyorum, %100 kendi üretimimiz olan yerli malı ürünlerimi fransıza, almana satıyorum.. maaşımın %35ini sana veriyorum, sattığım her malla ülkeme döviz girdisi sağlıyorum, ülkemin aydınlık yüzüyüm..
Ben bu ülke için çok şey yapıyorum, hayatın içindeyim, üretiyorum, yeni nesil yetiştiriyorum..
Sen devlet olarak beni kıymetli görmesen de, ben ülkem için çok kıymetliyim biliyorum....
ve hiçbir yere gitmiyorum.....

2 yorum:

zuzu dedi ki...

helal olsun sana be kardesimmmmmmmmmmmmmm!!!!

Nazkız dedi ki...

Ne güzel ifade etmişsin duygularını, aslında duygularımızı; yani azınlıkta kaldığımız biz aydınların duygularını...Nereye gittiğimizi kestiremediğimiz bu dönemde daha da sesimiz duyurabilmiyiz aslında, tabii ki gitmiyoruz ve Yüce Ata'mızın izindeyiz beraberce.....