Pazar, Ağustos 12, 2007

canım İstanbul



Bu şehir..İstanbul... anlaşılması güç bir sevgili gibi.. bazen inanılmaz kaprisli, suratsız, kaşları çatık, seni bir kaşık suda boğacakmışsına hırçın, bazen de huzurlu kollarında seni dinlendiren, ruhunu okşayan, iyi ki onunlayım dedirten..tam ayrılmalı bundan, hayat bu kadar kompleks, şehir bu kadar yorucu olmamalı derken, birden dünyanın en şanslılarından hissetmek kendini.. 45 dakikada kendini mis gibi bir hayatın içinde bulmak, karadenizin sık ve binbir tonlu yeşilleri ile başbaşa kalmak bir anda..

dalia beach deydik dün..sabah kalktık ve soluğu yollarda aldık...kilyos plajlarını merak ediyorduk ne zamandır, meğer ne keyifli yerlermiş.. burası kendine özel koyu olan bir plaj.. diğerlerine göre daha sakin, partisiz, gürültüsüz.. bir anda kendimizi tatilde hissettik ya, tüm gün boyunca, yine aşık olduk döndük bu şehre...

geceden yaptığım cevizli üzümlü kek, demirciköyden aldığımız sokak simitleri, meyve suları çantamızdaydı, Aslının doğumgününden kalan mini pizzalar da geldi, atıştırdık gün boyu..

biraz yüzdük, bolca kumda oynadık, gazeteler okuduk, sudoku harbi yaşadık bi müddet..:)


akşamüstü kilyosun içine girip, bi çay bahçesi bulduk kendimize, şu manzarada 3er bardak çay banamısın demedi..)


hele istinyede bir de balık ziyafetiyle, bir de kız kardeşlerimle akşam yemeğinde buluşarak geceyi noktaladık ya, değmesinler keyfimize....
gel Pazartesi gel.. korkmuyorum senden.. hazırım, bomba gibiyim..:)

7 yorum:

zuzu dedi ki...

kizim icimi mi okuyosun benim nedir? son birkac gundur bir istanbul ozlemi coktu uzerime sorma; nasil bir yer ki bu insanin hic aklindan cikmiyor diye dusunurken bir baktim bloguna da istanbul'u koymussun; resmen inanamadim.. cok guzel fotolar da koymussun; bi imrendim ki sorma..bir de bu aralar buket uzuner'in 'istanbullular' kitabini da okuyorum..herkes ve her sey sanki bana 'istanbul' diyor bu aralar..canim istanbul'um benim!!

karamelize dedi ki...

zuzucum, yazarken de hep sendin geldin aklıma... doğuştan İstanbul'lu, istanbul aşığı zuzum okuyunca efkarlanır şimdi dedim ben de...
ben Eskişehir'i de çok seviyorum ve hiç kendimi ondan ayrılmış gibi hissetmiyorum, hergün yerel gazetelerini okuyorum, ne zaman gitsem heryerini, yeni açılan mekanlarını geziyorum, hatta şimdi oradan gelecek için ufak bir arsa bile almayı düşünüyorum..böyle yapınca ondan da hiç ayrılmamış gibi oluyorum, iyi hissediyorum kendimi...
bence sen , ben şanslıyız çok, hem yaşadığımız şehirler güzel, hem özlediklerimiz, doğduğumuz şehirler..tadını çıkaralım derim..:)
sevgiler

zuzu dedi ki...

oooo canimcim yatirim olaylari basliyo sen de desene!!! cok guzel olur ya bence de eskisehir'in topragindan bir parcasini da kendine reserve etmen!! once arsa, sonra ustune mustakil bir ev; kim bilir? insallah... eskisehir'i mutlaka ben de gormek istiyorum bu arada..ama ne zaman ve ne arada? iste o buyuk bir muamma..

minny dedi ki...

Guzel bir gundu. Her ne kadar bizimki giderken cozuttuysa da eglendik:)

EN kısa surede tekrarlasak ne guzel olur...

serap dedi ki...

ablam gezer ben istabul'u öğrenirim:))

Nazkız dedi ki...

Beklee canım İstanbul ve kankalarım 5 gün sonra yanınızdayım...

karamelize dedi ki...

aslicim, hic çocuğa kabahat bulma, o kadar keyifliydi ki, gitmek istemedi garibim..ben de o saatte beni eve götürmeye kalksan öyle yapardım...:))))

serap bacı, gel gel dedik, gelmedin.. iste böööyyleee resimlere bakarsın..:)))

nazlıcım, bekliyoruz canım..

zuzu, buradayken beceremedik ya, şimdi iş böyle hayallere kaldı işte.. inşallah gideriz valla..:)