Cuma, Nisan 06, 2007

oyum Cem Uzan'a..:)


otuz yaşında bir sabah kalktım ve hormonlarım bana hemen koklamak, sevmek, emzirmek, sarılmak için bir canlıya ihtiyacım olduğunu ve biseyler yapmam gerektigini emretti..:) hemen harekete geçtim(k).. hamileliğim başladığında ve ilk sıkıntılı günler geldiğinde aklımdan hemen geçen şey, insanoğlunun hamileliğinin çok uzun sürdüğüydü.. keşke 3 ay olsaydı.. offfff bu 9 ay geçermiydi böyle? herşey yolunda giderken bile boşuna denmemişti "Allah kurtarsın" diye, hele bir de yolları engebeli bir hamilelikse uzuyor da uzuyordu insanın gözünde.. böyle düşündükçe daha da zorlandım, zorlandıkça daha da uzadı günler.. derken bu hamilelik gidemedi, olmadı, ellerimiz boş kaldı, 20.haftadaydık.. sonra bir deneme daha... yine zor yollar, sıkıntılı bir hamilelik, yine 9 ayın nasıl geçeceğine inanamadığım saatler, ama bu sefer bebeğim inatçı, ben ondan inatçı, buluşmalıyız, koklaşmalıyız.. o bana , ben ona hasretim, zaman geçti geçti ve oğlum Eren geldi... şimdi bazen acaba mı?bir kardeş mi?belki, neden olmasın?keşkelerin arasında bunu görünce karar verdim, benim oyum kesin Cem Uzan'a arka kadaşlar..:))

7 yorum:

zuzu dedi ki...

yupppiiieee!! bana super uyar cem uzan'in vaadi!!! yani simdiye kadar hamile olup cocuk sahibi olanlar biraz sabirsiz davranmislar!! cem uzan'i bekleselermis ya benim gibi. Artik ben 2 yila 4 cocugu cok rahat sigdiririm!! benim de oyum superman'imiz canimiz CEM UZAN'a ;)...

karamelize dedi ki...

sen daha dörttesin di mi bu arada... bak Cem Uzan durust değilse(!), bu bir seçim yatırımıysa(!) yetiştiremeyeceksin sen bu işi..:)))))hadi canım , bi gayret sıva kolları, bekliyoruuuuzzzz

Adsız dedi ki...

Hayatım,
topu topu 9 ay nazılmış geçiyor koacalarımıza. Beni 3 ay hayatta kesmez

karamelize dedi ki...

huuuu aerrr yuuiouu?????? (avrupa yakası burhanı..:)))))

Adsız dedi ki...

ya kızım bak madem bu iş 3 aya inecek ne duruyoruz? İlkini beceremedik bari ikincileri getirelim aynı zamana, ne dersin? hadi başlıyoruz ama Cuma'dan itibaren.. neden mi Cuma mübarek gün de ondan:-))) hayır hayır şaka yaptım, çarşamba perşembe oradayım da ondan:-)))))

Adsız dedi ki...

valla beni bilirsin.
ben 9 ayın sonundaki bir vaat bekliyorum,oyum ona :)

Gazlı bebek kalmayacak...
Bebekler ağlamayacak, sütünü içip uyuyacak,taaki anneleri uyanana kadar :)

sevgiler Pınar

karamelize dedi ki...

pınarcım,herkes kendi derdinde tabi... sen de haklısın, bana doğurmak zulüm olmuştu, sana da ilk 3 ay.. nasıl olsa bu abide vaatler cok sana göre de bisey buldum bile ben " gazlı bebek doğurtulmayacak!doğurtulsa bile 3 ay hastane sorumluluğu alacak, anne sadece öpüp koklayıp keyfine bakacak, ayrıca da yavrusundan ayrı kalan anneye manevi tazminat ödenecek. şöyle yüklüce bişey" nasıl ama...:)))hadi verme de oyunu göreyim..:)
öptüm