Çarşamba, Nisan 11, 2007

DOLAPDERE BIG GANG

Cumartesi gecesi Beyoğlu'nda gezindik durduk, yemek molasını Rio Bravo'da verdik, Rafael'in müthiş performansı eşliğinde, caddeye sıfır bir masada , önümüzden akıp giden Beyoğlu'nu seyrettik keyifle... hayat sanki daha hızlı akıyor orada.. yanlız gezenler,aşık gezenler, büyük gruplar,paskalya töreni için gelmiş, kiliseden yeni çıkmış turistler, gençler, biraz geçkinler, hepsi aynı yolun üzerinde bir o tarafa bir bu tarafa.... Beyoğlu'na her gittiğimizde kitapçıları, cd cileri dolaşmaya bayılıyoruz ve yine süper bir seçimle çıktık mekandan.. Dolapdere Big gang... Sting, deep purple, madonna, michael jackson'ın bilinen şarkılarını darbuka daha doğrusu dolapdere sounduyla birleştirmişler.. 48 saatten beri sürekli dinliyorum, arabada sonuna kadar açıp dinliyorum, eve çıkarken yanımda götürüp evde dinliyorum, uzun zamandan beri bir albüm beni böyle heyecanlandırmamıştı... çok başarılı bence, çok keyifli... 14 Nisan'da Ataşehir Chicago Bulls'dalarmış... Kaçırmamalıyım, canlı dinlemeliyim onları...

2 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Duymuştum isimlerini ama hiç denk gelip dinlemedim, ilk fırsatta bir bakayım o zaman.
Güzel bir haftasonu dilerim:)

karamelize dedi ki...

Eren'i yatağına yatırdım, hala biberonda süt içiyor ve bir ördeği var, onun kuyruğunu okşuyor uyurken..:)bazen sütünü içerken, tamamen benim uydurduğum bazı küçük masallar var, onlardan ister; iki geceden beri dışardaydım, sanırım onun etkisiyle bu gece eren sütünü eline aldı ve anne yarın tatilmiyiz diye sordu, evet dedim, o zaman ben gözlerimi kapayayım sen yarın neler yapacağımızı anlat bana dedi.. ve ben de usul usul başladım anlatmaya.. sabah "anne yatağı"nda buluşacağız.. oynaşıp,koklaşıp kalkacağız, süslediğimiz, bahara hazırladığımız balkonumuzda mis gibi bir kahvaltı yapacağız.. cağız.. cağız....yüzünde nasıl mutlu bir ifade var Allahım, onu çok seviyorum..
size de iyi haftasonları, kuzucuklarınızla..:)