Perşembe, Mart 23, 2006

meslekden gelen bir merakım var, teknoloji, buluş, yenilikler çok ilgimi çekmiştir her zaman..
her yeni çıkanı alıp deneyebilmek isterim.. o icatların içinde veya herhangi bir yerinde ben de bulunabilseydim diye iç çekmişliğim de çoktur..
linkde verdiğim site işte bu yenilikleri bi araya toplamış bir site, çok keyif alıyorum ben gezinirken..
mesela dün akşam büyük televizyon kimin tartışması gene çıktı bizim evde.. Koray GS-FB maçının özetini seyretmek istedi, ben de "kırık kanatlar"ı.. sonunda yine biz Eren'le küçük televizyona kaldık.. su sağına oturursan bir kanalı, soluna oturursan diğer kanalı gösteren tv yi bekliyorum heyecanla, ses ayrıştırma üzerine çalışıyorlarmış, o da bittiğinde ilk gün almazsam bu tv yi ne olayım... bir de kamera koyup kendi halimizi çekicem tabi ki.. ben gülse birselin mimiklerinden kırılırken avrupa yakasında, koray da sacını başını yolacak belki yedikleri bir golden ötürü.. aynı odada farklı ruhlar, nasıl ama bu tvlerin reklam sloganı bile olabilir..:)
htpp://www.yenibu.com

Hiç yorum yok: