Salı, Mart 07, 2006

yıllarca günlük tutmuş biri olarak blogger lıkta başarısızım maalesef.. ama çok halı gerekçelerim var
1. oğlum Eren en erken 11de yatıyor ve laptop ı açtığım anda üzerime çullanıp tahmin edemeyeceğiniz kıvraklıkla bilgisayarı zaptediyor.
2. diyelim uyudu , ben de hadi biraz takılayım alemde dedim, eşim Koray elinde bir DVD bitiveriyor başımda, ne de olsa sinemacı iyi de filmler seçiyor, dayanamıyorum..
3. bazen de geciyorum bilgisayarın başına, artık Erenin beni odasında hapsettiği ve en az 10 çeşit oyunda bana hep zor rolleri yıktığından mıdır nedir, oluyorum bir seme(yarı anlar yarı anlamaz saf insan tipi)ve bir cümleyi bile toparlayamıyorum
3. işyerinde yoğunum çok, bu kısmını hiç anlatmıyorum...

anlayacağınız, çok güzel blog takibi yapıyorum, lacivert, abesle istigal, portakal agaci, devletsah vs. ama iş yazmaya gelince durumum budur.. hele bir de benim gibi hem çocuk yetiştirip bi yandan da çıtır çıtır yazan, ekine de fotolar koyan anne bloggerları düşünüp çatlamıyorum desem yalan olur(lacivert gibi..:)

ne yazdım gene ben, sadece yapamadıklarımı di mi, oysa ne çok sey de yaşıyorum... onlar da başka sefere...

Hiç yorum yok: