Salı, Haziran 09, 2009

en okunaklı kampanya

D&R larda güzel bir kampanya var, "en okunaklı kampanya" adı da.. 4liraya satıyorlar birçok kitabı...
kitapda moda ve popülerlik, yani bilinen adıyla "bestseller"lık takıntınız yoksa süper bir kampanya...

İyi bir kitap okuyucusu için iyi de bir bütçe gerekiyor zira...

Bir de ben kitapcıdan bir kitap alıp çıkamıyorum nedense... az az geliyor gözüme..

alırsam da bu sefer de okumaya başlayamıyorum bir türlü, ya biterse diye... :)

arkasından okuyacağım kitabı bilmeliyim, gözucumla onunla da flört etmeliyim bir yandan..

bu nedenle de bu kampanyayı sevdim çok, hep olsun... bir yeni kitap alırsam, iki de bundan alıyım.. dolu dolu olsun elim... sevip koklayayım onları...:)

şu anda da bu kampanyadan bir kitap okuyorum "babasının kızı" adı.. çoook sürükleyici bir kitap, polisiye...
meğer ne heyecanlı bişeymiş polisiye roman olayı... "masumiyet müzesi" gibi acıklı, ağdalı(ama tabiki çok güzel) bir hikayeden sonra kendime geldim şöyle bi canım..:)

bu arada ne okusam diyenler için kardeş de bir site açtı ... buradan buyrun...

Hiç yorum yok: