Salı, Aralık 19, 2006

İki iyi dost


ne mutlu bana ki böyle iki dost kazandım...şimdi biri Amsterdamda,biri Ankara'da ama ömür boyu yanımdalar ben de onların yanında...
yaşarken ömür boyu hiç değişmeyeceğini sandıkların, bir anda uçup gidiyor elinden...
yaşarken normal , sıradan birgün geçirdim dediğin günlerin nasıl da özel ve bir daha yakalanması zor anlar olduğunu farkediyorsun...
anın tadını çıkarmanın, kıymetini bilmenin, elindekilerinin ne kadar önemli olduğunu bir kere daha hatırlatıyor hayat...
sizi seviyorum çok

1 yorum:

zuzu dedi ki...

sekerim tabi ben, sen bu maili yazdigin zamanlarda bir blog ozurlu oldugum icin o zaman sana sadece mail atmistim; buraya bir yorum yazmamistim. Zaten o zamanlar buraya boyle bir yorumun yazilabileceginden de acikcasi bihaberdim ben. Aman allahim neler diyorum ben!! Blog cahilligim ayyuka cikti iyiden iyiye ;) senin sansli hissettiginden daha fazla sansli hissediyorum kendimi ben, seni tanidigim icin!! yani hani sevgililer arasinda olur ya, ben seni senin beni sevdiginden daha cok seviyorum nazi niyazi. Iste benimki de aynen oyle! Yani onun dostluk versiyonundan olani: ben seni daha cok seviyorum iste ;)!!!!!!!! Seni tanidigim, seni sevdigim icin, kendimi ne kadar sansli ve mutlu hissettigimi o kadar da iyi anlatamiyorum kelimelerle..Deniyorum; cirpiniyorum ama olmuyor!!! cunku seni kelimelerle anlatabildiklerimden cok ama cok daha cok seviyorum!!!! Iyi ki varsin!!!!!!!!!