Cuma, Aralık 08, 2006

2007ye hazırlanıyoruz!




her yeni yıla yaklaştığımızda içimi bir heyecan kaplıyor... çok güzel şeyler getireceğine inanıyorum yeni yılın...bu inancımı her yıl tazelemek ruhuma çok iyi geliyor..hazırlanmaya başlıyorum yeni yılı karşılamaya... onu iyi karşılarsam onunda beni çok mutlu edeceğine inanıyorum..bu enerjim eşime bulaşmıştı ve bu sene oğlumda da aynı belirtiler görülmeye başlandı...:))
dün gece törenle ağacımızı çıkardık, çok sevdiği biricik arkadaşı Deniz de bizdeydi, keyifli keyifli ağacımızı süsledik, nole babanın gerçekte olup olmadığıyla ilgili konuşmalarını dinledim usulca, Deniz noel babanın sadece kostümden ibaret olduğunu anlatmak için çok uğraştı Eren'e ama; aradaki 2 yaş algı seviyesi anlamında ciddi bir uçurum yarattı ve Eren bütün gece noel babanın ona bütün kapıları açılan bir araba getirmesini diledi..:)şimdi de gidip gidip bakıyor, her an bize noel baba uğrayabilir ne de olsa..:)

1 yorum:

serap dedi ki...

eren'in noel babası ben olayım eniyisi...yılbası aksamı için en azından "noel bab kafası"kostümü bulabilirmiyim acep..:)