Pazartesi, Haziran 11, 2007

yaz geldi , yazamıyorum..:)

sesim mı çıkmıyor, yazdandır.. yazmayı bıraktım yaşıyorum.. modada kahvaltı yapıp, saklıbahçede mangal yakıyorum, tenis dersinden çıkıp, üstüne taze nane yapraklı limonata içiyorum... deniz kenarında çekirdek çitleyip, 4 top dondurma yiyorum..
kupa kupa çaylar eşliğinde gazetelerime gömülüyorum, güneş yanaklarımı yakıyor..
çay bahçelerinde oturuyorum, aynı annem gibi, etrafda çocuklarımız koşuşuyor, para isteyip usulca büfeden bişeyler almalarını izliyorum.. balkona masalar kurup, ışıkların birbir kapanışını seyrederek demleniyorum, yaz geldi onu yaşıyorum....

2 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Yaz geldi de bir de tatil gelse süper olacak:)

karamelize dedi ki...

bence de annelog... keşke iş hayatı da okul gibi 17 haziranda tatile giren birşey olsaydı.. dünya düzeninde ilk kuralları koyan kimse ona sevgilerimi gönderiyorum..:))